Prepiska s jednom telekomunikacionom kompanijom
From: "Ivan Čkonjević"
Sent: 16.11.2021. 10:00
To: info@telekom.rs
Subject: Više ne žalba, već razočaranje
Poštovana telekomunikaciona kompanijo,
Od petka uveče nemam pristup internetu. Tokom noći sam isprobao sve što je bilo u mojoj moći, a ujutro sam prijavio kvar, prvi put. Drugi. Treći. Četvrti. Peti. I svi Vaši operateri (Marko, Nebojša, Vladana, Strahinja i Vladimir) su prilično ljubazni, ali nažalost, u sprezi s Vašom tehničkom službom, potpuno beskorisni u rešenju problema.
Ulazimo u 85ti sat kako nemam pristup usluzi za koju imamo ugovor.
Moj broj telefona je:
02155xxxx
Ime, za koje me uvek pitaju po izgovorenom broju telefona, iako se predstavim čim se Vaši operateri jave (sugestija, uvedite kurs slušanja s razumevanjem, bljuckanje floskula automatskog tipa im je besprekorno):
Ivan Čkonjević (tvrdo č)
Uz sve manire i bontonton,
(Još jednom)
Ivan Čkonjević
Htedoh napisati nezadovoljan korisnik, ali ipak nisam toliko nezadovoljan koliko ste Vi, cenjena telekomunikaciona kompanijo, neozbiljni.
P. S.
Salto unazad, kolut, premet, dvostruki odskok, il' se ženi il' tamburu kupi, naklon, zvezda, kolut, trokut, točak i druge ine pizdarije. Ili da problem rešavamo, ili da tražim drugog provajdera.
Od petka uveče nemam pristup internetu. Tokom noći sam isprobao sve što je bilo u mojoj moći, a ujutro sam prijavio kvar, prvi put. Drugi. Treći. Četvrti. Peti. I svi Vaši operateri (Marko, Nebojša, Vladana, Strahinja i Vladimir) su prilično ljubazni, ali nažalost, u sprezi s Vašom tehničkom službom, potpuno beskorisni u rešenju problema.
Ulazimo u 85ti sat kako nemam pristup usluzi za koju imamo ugovor.
Moj broj telefona je:
02155xxxx
Ime, za koje me uvek pitaju po izgovorenom broju telefona, iako se predstavim čim se Vaši operateri jave (sugestija, uvedite kurs slušanja s razumevanjem, bljuckanje floskula automatskog tipa im je besprekorno):
Ivan Čkonjević (tvrdo č)
Uz sve manire i bontonton,
(Još jednom)
Ivan Čkonjević
Htedoh napisati nezadovoljan korisnik, ali ipak nisam toliko nezadovoljan koliko ste Vi, cenjena telekomunikaciona kompanijo, neozbiljni.
P. S.
Salto unazad, kolut, premet, dvostruki odskok, il' se ženi il' tamburu kupi, naklon, zvezda, kolut, trokut, točak i druge ine pizdarije. Ili da problem rešavamo, ili da tražim drugog provajdera.
From: info@telekom.rs
Sent: 16.11.2021. 1:16 PM
To: "Ivan Čkonjević"
Subject: RE:Više ne žalba, već razočaranje
To: "Ivan Čkonjević"
Subject: RE:Više ne žalba, već razočaranje
Poštovani Ivane,
Izvinjavamo se zbog smetnji koje postoje prilikom korišćenja naše usluge.
Obaveštavamo Vas da su u toku dodatne provere po pitanju prijavljene smetnje u radu usluge. Takođe, obaveštavamo Vas da smo nadležnu službu dodatno upoznali sa Vašim obraćanjem i ukazali na hitnost u rešavanju. Molimo Vas za dodatno strpljenje do sanacije smetnje na usluzi.
Iako se svakodnevno trudimo da našim korisnicima omogućimo usluge najboljeg kvaliteta, događa se da u određenim situacijama usled neplaniranih faktora nismo u mogućnosti da obezbedimo neprekidnost u funkcionisanju.
Preporučujemo da nakon dobijanja računa pošaljete prigovor (reklamaciju) na visinu računa. Prigovor na račun se može podneti putem forme na našem sajtu: https://moj.mts.rs/privatni/moj-mts/prigovor-na-racun, slanjem mejla na adresu info@telekom.rs ili pozivanjem broja 0800/100-100 (opcija 2).
Zadovoljstvo naših korisnika nam je na prvom mestu, te se stoga još jednom izvinjavamo ukoliko imate bilo koji vid neprijatnosti usled nastale situacije.
Srdačan pozdrav,
Ružica
From: "Ivan Čkonjević"
Sent: 17.11.2021. 8:43
To: info@telekom.rs
Subject: RE: RE: Više ne žalba, već razočaranje
Sent: 17.11.2021. 8:43
To: info@telekom.rs
Subject: RE: RE: Više ne žalba, već razočaranje
Poštovana Ružice,
Kako ne bih na službenici šiljio reči,
Koristiću stihove jer poezija leči.
Stropoštaše se još 24 časa,
A o usluzi koju čekam jošte nema glasa.
Nisam vam se žalio zbog novca,
Već što je za Telekom korisnik ovca.
Prolaze sati, vetar ih nosi ko behar.
Za neefinasnost zaslužujete pehar.
Da zovem kolcentar, pusta je govorancija.
Izgleda da je moj slučaj teška zejebancija.
Jošte da se na račun žalim, stvarno nema smisla,
Svaki apel na razum priča je suvisla.
Ako iz obračunskog neko nije shvatio,
Izostanak usluge, zašto bih platio?
I ako ove dane iščitam sa računa
Biće jasno da od korisnika pravite majmuna.
Zar za rukav treba nekoga da vučem,
Svoja prava da cvrkućem i gugučem.
Ko vam je iz pravnog mjauknuo te stvari
Da ako se ne žali, računom ga ošamari.
Šta drugo korisniku, ako ne damari.
Natovari mu ugovorne obaveze i druga slova sitna,
A vaš deo ugovora? Stvar nebitna.
Da ima posla s vama
Epiktet više stoik ne bi bio
Um bi mu prekrila tama
I sav bi se snuždio.
Prebacismo i čas stoti,
Čudim se, čudim, toj prostoti.
Eto, sada jutrom vama ne dam mira
Primoran sam da glumim Šekspira.
Da ne ispadne da vas neko zeza
Pa vam samo poturam s minđušom Engleza,
Ovde niz da ne stane, tu da nije stanka
Pomenimo Nastasijevića i Miljković Branka.
Raspisah se vrlo, stihom dodam novi red,
Ali istina tu je, iz rime kaplje med.
Interneta jošte nema, slavina mu suva.
Kroz noć tavnu košava duva.
Od tog zvuka hladnog hvata me jeza.
Pogledam na ruter, neko me zeza.
Kako sada da slušam s jutjuba Bramsa,
Za povratak interneta jalova je šansa.
Mogu se prisećati kako zvuče Don Čeri,
Li Skreč Peri, Brajan Ino, Brajan Feri...
Osporavate mi pristup informacijama
Pa se gnjavim ovim pisanjcijama.
Dok ovo pišem, eto, prođe i čas sto prvi.
Strpljenje mi se kruni, u atome mrvi.
Nije da i ta stvar može bit' nebitna,
Kad se atom pocepa, stvar bude hitna.
Fusija, fisija, oslobođena energija
I svih emocija sinergija
Sabije se čvrsto u jednu tamnu tačku
Okačenu tamo, gle, na brkove mačku.
Mjau, mjau
Kakav korisnik, strašan korisnik
Narogušen i ljut sav
U kosi mu čuperak plav.
Plav? Nikako plav, već pramen sed,
Jer se ovde mlatim i zavodim red.
Trošim vreme, mrsim dlake,
Tek da čujem nove bajke.
I ta floskula - u najkraćem roku,
Žulja me k'o kamen u cipeli, il' trn u oku,
I šta znači ta bljuca bez smisla, od logike pusta,
Koju pišu vaši prsti, izgovaraju vaša usta?
Eto, taj se čas sto prvi istanjuje.
Neko nekog u ovoj pesmi žestoko obmanjuje.
Mogu se pozdraviti sa svakom nadom
Da ću nastaviti sa svojim radom,
Eto, ako ništa drugo, blago meni,
Bar dok se provajder ne promeni.
From: info@telekom.rs
Sent: 17.11.2021. 4:19 PM
To: "Ivan Čkonjević"
To: "Ivan Čkonjević"
Subject: RE: RE: RE:Više ne žalba, već razočaranje
Poštovani Ivane,
Razumemo Vaše nezadovoljstvo te Vas obaveštavamo da su sve nadležne relevantne službe upoznate sa Vašim obraćanjem u cilju rešenja nastalih smetnji. Uz iskreno izvinjenje, ljubazno Vas molimo za dodatno strpljenje.
Hvala na razumevanju.
Srdačan pozdrav,
Jelena
From: "Ivan Čkonjević"
Sent: 17.11.2021. 7:43 PM
To: info@telekom.rs
Subject: RE: RE: RE: RE: Više ne žalba, već razočaranje
Sent: 17.11.2021. 7:43 PM
To: info@telekom.rs
Subject: RE: RE: RE: RE: Više ne žalba, već razočaranje
Poštovana Jelena,
vidim da Vam se žuri, obavimo ovo na brzaka.
Prva stvar:
Nadam se da Ružicino odsustvo iz ovog našeg lanca komunikacije ne znači da joj se nešto dogodilo sa zdravljem. Ukoliko je na bolovanju, želim joj brz oporavak. Prenesite joj moje najsrdačnije pozdrave.
Druga stvar:
Poštovana Jelena, Vaš odgovor me je u priličnoj meri razočarao. Ako mi ne nudite konkretno rešenje, zašto su Vam i rime izostale. Tanko, jedva za prelaznu ocenu. Sam odgovor je bio isuviše kratak. Stičem utisak da ne volite poeziju. Znate, često kažu da oni koji ne vole poeziju ne vole ni mačke, a kažu još i da, oni koji ne vole mačke, ni decu ne vole. To nije lepo. Uostalom, nisu ni svi pesnici za voleti. Ima pesnika koji su stihosklepci. Slepi kod stihova. Takvi su ljudi, čak i u matičnom okruženju, prilično ogavne persone. Skloni su da pišu prigodne stihove, političke parole i pamflete, a čak i kad napišu nešto osnovno kao JA JESAM, izostaje im verovanje u sopstvene reči. Zato, često pišu o ljubavi, državi i veri. Ima i dece koja se umeju šunjati kao mačke. Ona mogu biti posebno opasna, ako im roditelji ne skrate noktiće. Čitava stvar može poprimiti novu dimenziju i ako im tate i mame filuju mozgiće pričama o bubušima, vampirima i drugom političkom elitom. Sazrevaju nekako čudno, kao da se krive. Koža im je bleda, skoro prozirna. Možete ih videti kako se gegaju, tako presamićeni i pogrbljeni, kao prehlađeni jazavci. U njima se formira izvesna žeđ. Žeđu, kako bi rekao jedan galebar iz susedne republike. Žeđu za krvlju i limfom. Avaj, ima i dece koja su sasvim fina. Ona uče francuski, sviraju klavir, idu na balet i slušaju starije (makar dok ih ovi gledaju).
Da rezimiramo naš mali tango. Danas sam svratio u vašu poslovnicu u Zmaj Jovinoj ulici. Ljubazna žena za šalterom mi je, na pitanje o dužini roka za otklanjanje kvara, rekla, s puno samopouzdanja, da se radi o periodu od 48 sati. Moram uočiti da postoji prilična doza ponosa među Vašim kolegama. Firmopatriotizam na delu!
Budući da mi ne isporučujete uslugu već 117 sati, u trenutku dok ovo pišem (verujte, računao sam), da li možemo reći da je sutra u podne krajnji rok da otklonite kvar u Vašem sistemu. Ovo je tek prvi deo rešenja.
Drugi deo rešenja bi se ogledao u tome da mi račun stigne s već obračunatim umanjenjem za dane kada nisam imao pristup internetu. Račun telefona, dok sam besomučno čekao da se javi slobodan operater, neću Vam staviti na teret.
Treći deo rešenja bi se ogledao u sledećem:
Želim... Ne, ne želim, već zahtevam da mi se na narednom računu nađu i sledeće reči (ne bi bilo neprihvatljivo i da ih ispiše neko vičan kaligrafiji):
POŠTOVANI DOBRI I DRAGI GOSPODINE, MOLIMO VAS DA NAM OPROSTITE BEDU NAŠEG JAVAŠLUKA KOJA JE DIREKTNO UTICALA NA VAŠ CENJENI RAD. BILI STE ZAHVALAN KORISNIK KOJI JE NA VREME PLAĆAO SVE RAČUNE I KOJI JE SA NAMA TANCAO SKORO ČITAVU DECENIJU, PA VAS JOŠ JEDNOM PONIZNO MOLIMO:
PRIMITE NAŠE NAJDUBLJE IZVINJENJE SA ŠLAGOM I VIŠNJOM NA VRHU.
SRDAČNO VAŠ,
TELEKROMPIR.
Tek tada ću uzeti u razmatranje pomisao da smo kvit.
Nadam se da smo se razumeli.
Najsrdačniji pozdrav,
Ivan Čkonjević
oličenje strpljenja i kosmičke vrline
From: info@telekom.rs
Sent: 18.11.2021. 2:20 PM
To: "Ivan Čkonjević"
To: "Ivan Čkonjević"
Subject: RE: RE: RE: RE: RE:Više ne žalba, već razočaranje
Poštovani,
Iskreno nam je žao zbog Vašeg nezadovoljstva.
Budući da nam je poverenje korisnika apsolutno najvažnije, obaveštavamo Vas da smo Vaš prigovor preuzeli na rešavanje. Molimo Vas za strpljenje kako bismo izvršili neophodne provere i dostavili Vam relevantne informacije.
Hvala na razumevanju.
Srdačan pozdrav,
Marija
From: "Ivan Čkonjević"
Sent: 18.11.2021. 11:48 PM
To: info@telekom.rs
Subject: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Više ne žalba, već razočaranje
Sent: 18.11.2021. 11:48 PM
To: info@telekom.rs
Subject: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Više ne žalba, već razočaranje
Poštovana Marija,
budući da ste se sada Vi uključili u priču, nakon Ružice i Jelene, moram da Vam skrenem pažnju da imam osnovane sumnje da se nešto dešava u Vašoj okolini. Prebrzo se smenjuju službenici. Da li im je dobro? Molim Vas, preuzmite sve mere predostrožnosti, te makar Vi sačuvajte svoje zdravlje, jer po svemu sudeći to nisu učinile Vaše koleginice.
Za razliku od Jelene, imali ste duži tekst. To je pohvalno. Automatski dobijate pola bambija na dužinu. Ono što nije u redu, budući da predstavlja ozbiljan prestup, jeste to što se bavite prepisivanjem. Kako neko može to da Vam oceni prelaznom ocenom?
Moram primetiti da je količina fraza kojom raspolaže Vaša služba prilično opskurna. Pa pobogu, ima li u našem divnom jeziku još nečega osim: izvinjavam, izvinjavaš, izvinjava, izvinjavamo, izvinjavate, izvinjavaju, razumem, razumeš, razume, razumemo, razumete, razumeju, ću, ćeš, će, ćemo, ćete, će.
Kukavno je vaše vrhovno božanstvo kad samo znate da molite za razumevanje i strpljenje.
Neke reči imaju sklonost ka istanjivanju usled prekomerne upotrebe. Znate li da se, u kontekstu upotrebe reči od strane jedne osobe, reč iskreno ne sme upotrebiti više od sedam puta. Posle toga gubi svaku kalorijsku vrednost. Slično je i sa rečju ljubav, ali njena upotreba je ograničena na pet korišćenja. Oni koji su u detinjstvu svakom govorili da ga vole, odrastaju u hladne osobe i žive svoje dane u brakovima bez ljubavi. Nema ničeg tužnijeg, ako u jednom takvom braku završi neko ko nije iskoristio sav svoj kredit reči ljubav. To biće je osuđeno na patnju.
Koliko puta ste, poštovana Marija, nekome šapnuli reč iskreno? Nešto mi govori da mogu grickati Vaše iskrenosti uz filmski maraton, bez ikakve griže savesti.
Evo još par ribljih kostiju Vaše službe komunikacija:
dodatne provere, neophodne provere i relevantne informacije,
nadležne relevantne službe, u cilju rešenja (Ima li drugih ciljeva? Cilj naplate?).
Uglavnom se vrtite oko tih mantri. Ima još jedna floskula od koje mi posebno krče creva: u najkraćem roku.
Šta to znači? Kad god da uradite, uradili ste. Izeš ga, nije moglo pre. Nije se dalo. Moš ga šiljiti na mak. Prihvati ili plači. Od plakanja si jači i ine pizdarije.Vruć burek i suze na bluzi...
Znate šta Vam nedostaje? Nedostaje Vam duha. Nedostaje konkretnosti. Kada pitam koji je rok za otklanjanje kvara, a vi mi kažete u roku od dvadeset i četiri sata. Pa ako ne bude, pošaljete karanfil i jednu izvinj-notu na moju rezidenciju. To bi još i bilo podnošljivo. Rekao bih tad: U redu. Razumem, razumeš, razume, razumemo, razumete, razumeju. Širok Dunav ravan Srem, pojedem ti eurokrem. Dobro, možda samo beli deo.
Znate, kada bih bio primoran da svakog dana pošaljem desetak mejlova idiotarija kakve ste mi slali, javio bih se posle prvog radnog dana obdaništa u kliniku za lobotomiju. Prosto, divim se Vašoj mentalnoj snazi. Možda je zbog toga i takav slučaj da ni jednog muškarca nema među mejl odgovorerima (odgovorer je reč koju sam izmislio, ako vam se dopada u identifikacionom ključu, blagosiljam vas upotrebnim pravom). Muškarci su slabiji pol. To je jedina i apsolutna istina. Verovatno su iz tih razloga Višnji vaše kompanije sve te silne momke i šutnuli u kolcentar. Tamo makar mogu da mucaju, bez opasnosti, dokle god ponavljaju: po hitnom postupku i u najkraćem mogućem roku. Proverite moju tezu: ako sretnete Marka, Nemanju, Strahinju ili Vladimira iz kolcentra, pitajte ih koliko je sati, pa ako vam daju konkretan odgovor, poješću i crno iz eurokrema!
Takođe, nedostaje Vam empatije. Kada vas korisnik pozove i kaže da ne isporučujete uslugu za koju vas plaća, potajno želi da čuje kako šmrcate. Želi da čuje kako se korporativna suza sliva niz obraz. Pa ako nemate to u sebi, simulirajte. Nemojte da Vas ja učim: secite luk, šmrčite ren... Nešto, pobogu. U apoteci mogu da se kupe veštačke suze.
Avaj, da se vratimo na stvar.
U daljem tekstu, kada budem napisao Vi, mislim na Telekom, kompaniju u kojoj ste zaposleni i koju pretstavljate u komunikaciji sa mnom.
Dakle... Vi, Telekom. Odnosno, nakon skoro decenije mazurkovanja, ti, telekomunikaciona kompanijo.
Jako mi je žao. Već dugo vremena predosećam, a u poslednjih 141 sat sam sasvim siguran. Znaš, treba nekad progutati knedlu i reći kako jeste. Sumnjam da ti, moja draga telekomunikaciona kompanijo, nisam jedini. Ne obraćaš pažnju na mene. Jednostavno, u našem odnosu fijuču arktički vetrovi. Ta hladnoća, to ćutanje, nagoni me na duboko stanje potištenosti.
Pokušavao sam da sačuvam u tajnosti problem, pomislio sam da ima veza sa mnom, ta zar nije i prirodno poći od sumnje u sopstvene konstrukcije. Isključio sam modem, čekao, obasjan žutom svetlošću svoje skromne kućne biblioteke, klečeći na podu, dok zurim u to mrtvo majušno telašce rutera. Osećao sam kako u dubini moje utrobe raste nekakav destruktivni poriv, kao da sam izvlačenjem napojnog kabla, izvršio nekako čedomorstvo nad tom nemoćnom spravom. Hrabrio sam sebe: izdrži još malo, to je za njegovo dobro. Vratio sam kabel, ali, iako su lampice zasjale, ostao je na podu kraj kućišta računara da nepokretno zuri u mene, zelenom svetlošću svojih razrokih očiju.
Izdržao sam noć, a onda sam te pozvao. Očekivao sam da će se nešto desiti, da će u tvom velikom srcu biti nekakve samilosti, da će se možda zbog ovog problema izroditi nekakav odnos prisnosti, gde bi sva milost i nežnost tvojih velikih ruku prigrlila jednu sitnu dušu korisnika, da zna da nije sam i da je voljen, te da sve ovo nije samo jedna hladna razmena na koncu koje ti platim ispostavljen račun.
Pomislio sam, nisi se snašla. Možda je i tebe iznenadilo to što se naše plastično čedo, objekat koji nas povezuje u klauzulama obligatorne hartije, ponaša tako snuždeno, te niti se miče, niti guče, niti omogućava internet konekciju.
Govorio sam sebi, nemoj je zvati. Ali prostor između mene i telefona je izjedala beskrajna težina strepnje. I pozvao sam te i pisao sam ti...
Ali sve što sam dobio od tebe, u svim tvojim licima, iskazanim kroz pisanja Marije, Jelene i Ružice, kao i misli obznanjene glasovima operatera na centrali s kojima sam bio u kontaktu: Marka, Nebojše, Vladane, Strahinje, Vladimira i Ivane, dakle od svih tih oblika tvog ispoljavanja, nije bilo ničeg drugog nego opštih mesta, zavrtanja, šturosti i hladnoće. Bila si emotivno tupa i prazna.
Biću iskren, jedna jedina osoba koja se pokazala u svetlu tvoje vrednosti, jedini prijemčiv glas, bio je glas izvesnog tehničara Đorđa, koji me je pozvao danas, u 139. satu izostanka usluge zbog koje smo u obligacionom odnosu. Isti tehničar mi je rekao da je TEK DANAS dobio nalog za rešenje problema. U roku od dva sata, od kako smo se čuli prvi put, otklonio je kvar i time prekinuo moje STOČETRDESETJEDNOSATNO isključenje.
Nije li strašno da toliko breme parazitirunga leži na leđima tog sirotog čoveka?
Eto, zarad nekih budućih vremena, zarad nekih novih veza, osećao sam potrebu da ti istaknem tvoje vrline, da znaš kako da prikažeš najlepše lice, kako te veze ne bi bile unapred osuđene na propast.
Mi, draga telekomunikaciona kompanijo, ne znam kako da nas zadržim u ta dva slova - MI, pa nas prelamam u dva sloga: ti i ja, draga, više nemamo budućnosti. Izneverila si me. Izdala. Držala na ledu. A, što je najgore od svega, pokazala si da među nama nema ljubavi. Nakon ove prevare srca koju si izvela prema meni, krajnjem i najperifernijem korisniku, kako da povratim plamen poverenja. Kako da se nadam strasti internetskog protoka. A, i ako osetim da je tu, potkožan i vibrantan, da li se ikada mogu opustiti i prepustiti korišćenju, bez osećanja straha od ponovnog gubitka, od trajnog odseknuća, od budućeg stavljanja van upotrebe. Taj pokret, refleksna zaštita, postaje nagonsko ispoljavanje. Nema ničeg dubljeg i neizbežnijeg od tog gesta, koji kao kakav pokret svedok, odmahujući nad ožiljkom grudne kosti, kristališe suštinsko razdvajanje.
Srča srca pozdrav,
Ivan Čkonjević
P.S. Moram ti reći iskreno. Sada, znajući da ti nisam jedini, više se i ne krijem kada pogledavam druge telekomunikacione kompanije. Bezobrazno se osvrćem za njima, dajem im nedvosmislene signale, namigujem im i mašem... Ostalo, budući da sam džentlmen, neću da ti otkrijem.
From: info@telekom.rs
Sent: 22.11.2021. 7:29
To: "Ivan Čkonjević"
Subject: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:Više ne žalba, već razočaranje
Poštovani,
Žao nam je zbog svih neprijatnosti koje ste imali usled nastale situacije.
Proverili smo u evidenciji prijavljenih smetnji i utvrdili da su naše stručne službe pravovremeno reagovale, izvršile neophodne provere i aktivnosti na otklanjanju smetnji, nakon čega je potvrđena funkcionalnost servisa.
Molimo Vas da nas obavestite ukoliko i dalje postoji problem sa radom usluga.
Koristimo priliku da Vas podsetimo da smetnju u bilo kom trenutku možete prijaviti putem našeg sajta na adresi: https://mts.rs/n571/Korisnicka-zona/Troubleshooting, putem portala Moj mts kao i pozivanjem broja 0800/100-100 (radno vreme 24 časa).
Hvala na saradnji.
Srdačan pozdrav,
Marija
From: "Ivan Čkonjević"
Sent: 22.11.2021. 10:20
To: info@telekom.rs
Subject: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Više ne žalba, već razočaranje
Sent: 22.11.2021. 10:20
To: info@telekom.rs
Subject: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Više ne žalba, već razočaranje
Poštovana Marija,
drago mi je da ste prihvatili moj savet i sačuvali svoje zdravlje, pa komunikaciju mogu nastaviti sa Vama. Nadam se brzom oporavku Vaših odsutnih kolega.
Budite ljubazni, hajde da priču o pravovremenom reagovanju cvrkućete nekom budućem korisniku, jer istina je posve drugačija.
Vaš tehničar Đorđe, me je pozvao u sto trideset i devetom satu mog isključenja. Rekao mi je da su tek tog dana dobili nalog za izlazak na teren. Podsetiću Vas, problem sam prijavio Vašem kolcentru pet dana ranije, a putem Vašeg sajta još par sati pre toga.
Sričimo reč pravovremeno u svetlu činjenica.
Kad smo kod pravovremenosti, još uvek čekam poziv Vaše službe za raskid ugovora. Prošlo je četiri dana od kako sam pozvao Vaš kolcentar i rekao da želim da se razvedemo.
U Vašoj poslovnici su mi rekli da, po protokolu, treba da podnesem molbu. Problem je u tome, što Vas (telekomunikaciona kompanija), kao dugogodišnji korisnik, koga ste sad i na ovaj način nasankali, nemam šta da molim - već, ich zahtevam.
Tehničar je dobio nalog nakon mog odlaska u poslovnicu - drugi put. Nije lepo što se kitite mojim zaslugama.
Jedino što Vam je ispravno u čitavom sistemu su tehničari.
Koristim priliku da Vas podsetim da su Vaši putevi prijave kvara, koje ste naveli, apsolutno nekompetentni da izdaju nalog, pomere mali prst, vežu pertle, samostalno obave toalet, ispeku jaje na oko, skuvaju kafu i obrišu sline. Apelujem na Vašu dobru dušu, postarajte se da ih neko blagovremeno zaliva i uredno im menja zemlju.
Neću biti na kraj srca, budući da smo drugi put u kontaktu. Mogu li uopšte biti siguran da ste vi Marija, zapravo ta Marija. Koliko ima Marija? Javljaju se u meni nekakva ontološka pitanja. Ostaviću to po strani.
Daću Vam još jednu šansu.
U skladu s mejlom koji sam Vam poslao 17.11.2021. godine:
moji zahtevi su bili:
- da se kvar otkloni do narednog dana do podne. (kasnili ste šest i po sati)
- da mi se sati obustavljene usluge, ne nađu na računu. Nemam nameru da zovem bilo koga po tom pitanju.
- da se na mom narednom računu nađe izvinj-nota sa sledećim rečima:
POŠTOVANI DOBRI I DRAGI GOSPODINE, MOLIMO VAS DA NAM OPROSTITE BEDU NAŠEG JAVAŠLUKA KOJA JE DIREKTNO UTICALA NA VAŠ CENJENI RAD. BILI STE ZAHVALAN KORISNIK KOJI JE NA VREME PLAĆAO SVE RAČUNE I KOJI JE SA NAMA TANCAO SKORO ČITAVU DECENIJU, PA VAS JOŠ JEDNOM PONIZNO MOLIMO:
PRIMITE NAŠE NAJDUBLJE IZVINJENJE SA ŠLAGOM I VIŠNJOM NA VRHU.
SRDAČNO VAŠ,
TELEKROMPIR.
Dok niste okasnili šest i po sati od krajnjeg roka koji sam Vam dao, napisao sam da se neću ljutiti da mi te reči ispiše neko vičan kaligrafiji, ali, zbog kašnjenja, moram insistirati da se sada samo tako učini.
U suprotnom, smatram da želite da raskinete ugovor sa mnom.
Srdačan pozdrav,
Ivan Čkonjević
tvrdoglavi pizdek